Kültéri ping-pong asztal - Miért válasszam?

Kültéri ping-pong asztal - Miért válasszam?

A ping-pongozás remekül vezeti le a stresszt, így felnőtteknek szuper kikapcsolódást biztosíthat baráti körben. De ne feledkezzünk meg a gyerekekről sem, akik számos egészségügyi előnyre tehetnek szert, ha rákapnak az asztali teniszezés ízére.

Tovább...
Az ellenállásos edzés és a bemelegítés

Az ellenállásos edzés és a bemelegítés

Az esetek túlnyomó többségében az emberek sietnek az edzéssel, alig jut rá idejük, így javarészt a bemelegítést ki is hagyják. Vajon ez egy rossz ötlet?

Tovább...
Elliptika vagy Futópad: Melyiket válasszam?

Elliptika vagy Futópad: Melyiket válasszam?

Kardiógép vásárlás előtt állsz? Nem tudod, hogy elliptikát az elliptikus tréner vagy a futópad lenne számodra megfelelőbb választás? Nézzünk néhány tényezőt, amelyek segítségedre lehetnek abban, melyiket is válaszd.

Tovább...
5 tipp a természetes tesztoszteron fokozáshoz

5 tipp a természetes tesztoszteron fokozáshoz

A tesztoszteron igen megosztó képet kapott. Nagyon sokan az agresszivitással, anti-szociális viselkedéssel azonosítják, vagy a jó öreg prosztata-megnagyobbodás fő mumusaként tartják számon, egyfajta kerülendő dologként tekintenek rá. Azonban ez a hormon amellett, hogy nagyfokú lehetőséget nyújt az izmok növelésére (természetesen a megfelelő étkezés és edzés mellett), pozitív hatással van az immunrendszerre, szexuális életre és az egész test egészségére, jólétére, általános mentális frissességre.

Tovább...
Szabad súlyok vagy gépek?

Szabad súlyok vagy gépek?

Bizonyára mindenkiben felmerül a kérdés, legfőképp azokban, akik először kezdenek el konditerembe járni, hogy mégis melyik lehet a jobb? Inkább szabad súlyos edzést végezzen, vagy a gépeket válassza?

Tovább...
A kockás has tévhitei

A kockás has tévhitei

Nyilvánvalóan a strandszezonra mindenki szeretne lapos, kockás hasat. Az emberek egy része vagy későn kezdi el a formába hozást és nem marad ideje, vagy már rég elkezdte, viszont valamiért mégsem az az eredmény jön, amire ő számítana.

Ha az utóbbiba tartozol, vagy még úgy gondolod, sokat segíthetne, ha most elkezded, akkor íme néhány hasznos tipp, amit érdemes betartani. Nagyon nehéz pontos tanácsokat adni ezzel kapcsolatban, mert mindenki látott már olyan embert, aki szinte mindent megeszik, edzeni is ritkán jár, mégis formás törzsizmai vannak; de olyat is, aki rendszeresen edz, próbál figyelni az étrendjére és mégsem jön össze neki.

Tovább...
A magas fehérjetartalmú étrend hatásai

A magas fehérjetartalmú étrend hatásai

 

Számos kutatás alátámasztja azt a tényt, hogy a fehérje fogyasztás az izmok növekedését segíti elő, sőt mi több fehérje nélkül egyáltalán nem tudjuk izmainkat fejleszteni. Ezen felül több jótékony hatása is van szervezetünkre, melyek mellett nem érdemes elmenni. Nézzük, mik ezek.

Tovább...
Miért fogyasszunk sok vizet?

Miért fogyasszunk sok vizet?

Bizonyára mindannyian tudjuk, hogy elegendő vizet kellene fogyasztanunk ahhoz, hogy szervezetünk optimálisan tudjon működni, de ezt gyakorlatban nagyon sokszor nem sikerül az embereknek végrehajtani.

Testünk több mint 60%-át víz alkotja, és az anyagcsere-folyamatok állandóan zajlanak szervezetünkben, ezért tényleg kiemelkedő szerepben kéne lennie a megfelelő utánpótlásnak, hogy a homeosztázisunk (egyensúlyunk) megmaradjon.

Tovább...
4 tipp, hogyan gyorsítsuk anyagcserénket!

4 tipp, hogyan gyorsítsuk anyagcserénket!

Bizonyára mindenki találkozott már olyan emberrel, aki úgy tűnik, mindent megehet, mégis egész évben jó formában van. Ők azok, akik nem számolják a kalóriákat; nem nézik, hogy mit esznek, mikor esznek. Valljuk be őszintén, irigyek vagyunk rájuk emiatt!

Nos, van egy jó hírem, mi is képesek vagyunk felgyorsítani az anyagcserénket! Ha nem is olyan szintre, mint a fent említett néhány emberé, de ahhoz elengedően, hogy elinduljon a szervezetünk egy jó irányba, ami által egészségesebben, fittebben élhetünk.

Tovább...
Ízületeink védelmében

Ízületeink védelmében

Nyakunkon a jó idő, egyre kevesebb ruhára van szükségünk, így sokan formában szeretnék hozni magukat a nyári időszakra, így belevágnak az edzésbe, illetve a kültéri sportok szerelmeseinek egyre több lehetőségük nyílik a mozgásra. Azonban nem szabad megfeledkezni az ízületeinkről sem, legfőképp azoknak, akiknek alapvetően valamilyen problémájuk van, vagy a hirtelen változás reményében hirtelen nagy terhelésnek teszik ki őket.

Tovább...
A vitaminok szerepe az izomfejlődésben

A vitaminok szerepe az izomfejlődésben

A vitaminok igenis a legelső helyen állnak táplálék-kiegészítők között, mivel elengedhetetlenek az alapvető emberi funkciók normál működésében, így a testünk fejlődésének pozitív irányba való terelésében is. A vitaminok mellé tartoznak az ásványi anyagok és nyomelemek is. Már az elején érdemes megemlíteni, hogy sajnos a zöldségek/gyümölcsök fogyasztása nem nyújt fedezetet a vitaminok elegendő pótlására napjainkban.

Tovább...
A megfelelő szobakerékpár kiválasztása

A megfelelő szobakerékpár kiválasztása

A szobakerékpár tökéletes választás azok számára, akik saját megszokott otthoni környezetükben szeretnének mozogni, de mondjuk nem rendelkeznek nagyobb szabad hellyel, ami mondjuk egy futópadhoz szükséges.

A szobakerékpárral kevésbé terheljük ízületeinket, ínszalagjainkat, gerincünket, ami legfőképp az idősebb korosztály számára lehet előnyös vagy éppen akik nagyobb túlsúllyal rendelkeznek.

Tovább...