4 tipp, hogyan gyorsítsuk anyagcserénket!

4 tipp, hogyan gyorsítsuk anyagcserénket!

Bizonyára mindenki találkozott már olyan emberrel, aki úgy tűnik, mindent megehet, mégis egész évben jó formában van. Ők azok, akik nem számolják a kalóriákat; nem nézik, hogy mit esznek, mikor esznek. Valljuk be őszintén, irigyek vagyunk rájuk emiatt!

Nos, van egy jó hírem, mi is képesek vagyunk felgyorsítani az anyagcserénket! Ha nem is olyan szintre, mint a fent említett néhány emberé, de ahhoz elengedően, hogy elinduljon a szervezetünk egy jó irányba, ami által egészségesebben, fittebben élhetünk.

Tovább...
Ízületeink védelmében

Ízületeink védelmében

Nyakunkon a jó idő, egyre kevesebb ruhára van szükségünk, így sokan formában szeretnék hozni magukat a nyári időszakra, így belevágnak az edzésbe, illetve a kültéri sportok szerelmeseinek egyre több lehetőségük nyílik a mozgásra. Azonban nem szabad megfeledkezni az ízületeinkről sem, legfőképp azoknak, akiknek alapvetően valamilyen problémájuk van, vagy a hirtelen változás reményében hirtelen nagy terhelésnek teszik ki őket.

Tovább...
A vitaminok szerepe az izomfejlődésben

A vitaminok szerepe az izomfejlődésben

A vitaminok igenis a legelső helyen állnak táplálék-kiegészítők között, mivel elengedhetetlenek az alapvető emberi funkciók normál működésében, így a testünk fejlődésének pozitív irányba való terelésében is. A vitaminok mellé tartoznak az ásványi anyagok és nyomelemek is. Már az elején érdemes megemlíteni, hogy sajnos a zöldségek/gyümölcsök fogyasztása nem nyújt fedezetet a vitaminok elegendő pótlására napjainkban.

Tovább...
A megfelelő szobakerékpár kiválasztása

A megfelelő szobakerékpár kiválasztása

A szobakerékpár tökéletes választás azok számára, akik saját megszokott otthoni környezetükben szeretnének mozogni, de mondjuk nem rendelkeznek nagyobb szabad hellyel, ami mondjuk egy futópadhoz szükséges.

A szobakerékpárral kevésbé terheljük ízületeinket, ínszalagjainkat, gerincünket, ami legfőképp az idősebb korosztály számára lehet előnyös vagy éppen akik nagyobb túlsúllyal rendelkeznek.

Tovább...
Néhány fontos tényező, amit szem előtt kell tartanunk futópad vásárlása előtt.

Néhány fontos tényező, amit szem előtt kell tartanunk futópad vásárlása előtt.

Legelőször fontos kiválasztanunk a két fő kategória közül, hogy számunkra melyik a legmegfelelőbb. Az egyik a mechanikus a másik pedig a motorikus futópad.

Tovább...
Futópadot a lakásba!

Futópadot a lakásba!

Már többször is megírtuk azt a tényt, hogy a futásnak illetve a futópadon végzett edzésnek mennyi pozitív hatása van. Most összeszedünk néhány jó tanácsot azoknak, akik arra az elhatározásra jutottak, hogy beszereznek egy futópadot otthoni használatra.

Tovább...
A lépcsőző gép hatásai szervezetünkre

A lépcsőző gép hatásai szervezetünkre

Be szeretnénk mutatni néhány szóban, hogy a lépcsőző gép használatának milyen előnyei vannak szervezetünkre. Mivel az edzés során a megdolgoztatott izmaink kellő terhelést kapnak, pulzusunk felemelkedik így beindul a kalóriaégetés, felgyorsul az anyagcserénk.

Tovább...
Tipikus hibák, amiket elkerülhetsz a futópadon!

Tipikus hibák, amiket elkerülhetsz a futópadon!

A futópad használatának egyértelműen sokkal több előnye mint hátránya van. Ki lehet vele kerülni az időjárási viszontagságokat, valamint akinek nincs ideje az akár otthonra is beszerezhet egyet. Viszont ha nem tartunk be néhány hasznos tippet, akkor bizony a futópadon is kellemetlen sérülést szerezhetünk.

Tovább...
A futópad karbantartás alapjai

A futópad karbantartás alapjai

Nyilvánvaló az a tény, hogy a futópad az egyik legkedveltebb és legelterjedtebb kardió eszköz. Ha beszerzünk egyet otthoni használatra, amellett, hogy teljesen meg kell feleljen igényeinknek ne feledkezzünk arról, hogy a futópadunkat sokáig és hibamentesen szeretnénk használni akkor rendszeresen karban kell azt tartanunk.

Tovább...
A megfelelő boxzsák kiválasztása

A megfelelő boxzsák kiválasztása

A boxzsák manapság már nem csak az edzőtermekben található meg, hanem könnyedén beszerezhetünk egyet akár otthonunkba is.

A boxzsák használata már nem csak a sportolók, ökölvívók számára ajánlott, hanem minden olyan ember is megtalálhatja benne a lehetőséget, aki egy kihívásokkal teli és érdekes módon szeretne formába lendülni. A boksz vagy egyéb küzdősportok során testünk számos kalóriát éget el, így a fogyni vágyók is bátran vegyék rá magukat és használják ki a boxzsákban rejlő lehetőségeket.

Tovább...
Hogyan hat a futás a szervezetünkre?

Hogyan hat a futás a szervezetünkre?

A futás az egyik olyan sportolási mód, amely talán a legjobban elterjedt mozgásforma a világon.

Végezhetjük kint a szabadban, sportlétesítményekben, esetleg a konditermek futópadjain, de akár az otthonunkban is ha rendelkezünk a feltételeinknek megfelelő futópaddal.

Tovább...
Lépcsőzőgépes edzés biztonságosan és szabályosan

Lépcsőzőgépes edzés biztonságosan és szabályosan

A lépcsőzőgép az egyik leghatékonyabb módszer, ha le akarjuk adni feleslegünket és közben meg is szeretnénk edzeni izmainkat. Íme, néhány tanács, hogy miképpen tudjuk használni sérülések és egyéb kellemetlenségek nélkül a lépcsőzőt.

Tovább...